۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۵

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد خبر داد؛

کشف ۱۰۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فیروزآباد فارس و بوشهر

کشف ۱۰۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فیروزآباد فارس و بوشهر

فیروزآباد- فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: در عملیات مشترک پلیس فیروزآباد با پلیس بوشهر، ۱۰۹ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار گفت: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات پلیس از حمل و جابه‌‎جایی مواد مخدر با سواری پژو در محور مواصلاتی لامرد فیروزآباد مطلع و بررسی موضوع در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران نظامی شهرستان فیروزآباد پس از هماهنگی قضائی به محور مذکور اعزام و حین کنترل خودروهای عبوری، سواری پژو ۴۰۵ را شناسایی و با اقدامات تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۹ کیلوگرم تریاک کشف و یک سواری پژو که محافظ محموله بود نیز توقیف شد.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه هر دو راننده قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس در جهت مقابله با قاچاق مواد مخدر که باعث تباهی جوانان و فروپاشی خانواده‌ها می‌شوند از هیچ کوششی دریغ نکرده و قاطعانه و درچارچوب قانون با قاچاقچیان برخورد می‌کند.

کد خبر 6232907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha